Höstlovshälsning

Nu har höstlovet kickat igång och hur kul det än är så innebär dte en tråkig sak - våra projektveckor är slut. Men bara för det slutar inte det roliga, vi ska fortsätta att driva bloggen tillsammans med resten av lokalgruppen, plus att vi har en väldigt massa material kvar att sammanställa och bilder att visa. Så stanna kvar här på bloggen tycker jag allt - det kommer komma upp en hel del roliga saker. Nu ska jag nog sätta mig och skriva ihop en kort sammanfattning av reaktioner som vi stött på under vårat arbete, den ska sedan skickas iväg till huvudkontoret och vara med i någon rapport. Alltid kul när saker som man gör kan komma till nytta!

Annars vill jag bara säga tack till alla som kikat in här på bloggen med jämna mellanrum. KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0